اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

باز آمد بوی مشمئزکننده ی امتحانات!!!

هرچقدر ک جلسه ی قبل آزمایش رو اشتباه و مزخرف انجام دادیم این جلسه جزء محدود گروه هایی بودیم ک آزمایش رو درست انجام داده بودن!و باز هم جای بسی شکرباقیست،ک ایندفعه دچار خسران نشدیم!...

امتحانات میان ترممون شروع شده و من شبانه روز درحالی درس خوندنم، ک نتیجه ی خوبی بگیرم ولی ولی....این اولین امتحانمون ک درس مزخرف مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی بود رو ب معنای واقعی کلمه...دسته جمعی،،گندزدیم!!!

لعنت ب زبان پاسکال و هر چی برنامه نویسیه! دوروز تموم نشستم خوندم،آخرشم این شد...چشش

خب بگذریم!

امتحان بعدی فیزیکه خدا کنه....سربلند بیرون بیایم


پ.ن_بعد از تلاش های پی در پی برای اندکی و تنها اندکی تقلب بنده فقط موفق شدم کتابمو از روی صندلی کناری ک وسایلم روش بود بردارم و هرگز تا آخره امتحان موفق ب بازکردن کتابم نشدم!!همش میترسیدم استاد متوجه شه،بعدن خر بیاروباقالی بار کن!! شانسم نداریم،الد می اومد مچ ما رو می‌گرفت دیگه ب بقیه ی متقلبین محترم کاری نداشت ک

[آپ کردم فقط ب خاطر گل روی برخی عزیزان!]