اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

بارون

این روزا هوای شهرمون بارونیه از اون بارونای انگشت شمار که هرسال توشهرمون میاد...

بعضیا میگن این هوای بارونی هوای "دونفره" ست!! یعنی دونفری بری پیاده روی تو این هوا خیلی لذت بخشه

خو حالا تکلیف ما چیه؟ ماکه ی نفریم باید چیکارکنیم؟!ای بابا دیگه آسمونم تبعیض قائل میشه!

بالاخره از این هوا لذت ببریم؟

لذت نبریم؟

منتظر شیم هوای خودمون بیاد؟

منتظر شیم "بعضیا"...! "حوای" خودشون رو پیدا کنن!؟

منتظر شیم ی "آدم" پیدا شه؟!


لامصب خیلی مسئله ی استراتژیکیه...!

اگه ب من باشه که میگم: به درکـــــــــــــــــــــــــــــ من ی نفره هم نهایتِ لذت رو از این هوای پاییزی قشنگ می برم!

والا...

بیخود مسئله رو احساساتی میکنن، رمانتیک بازی دربیارن! هه...

بعد دانشگاه با یکی از دخترا قسمت اعظمِ راه رو پیاده اومدیم...خوش گذشت(البته من همیشه پیاده میام ولی دوستم امروز اولین بارش بود...)




پ.ن=مهم نیست که من هنوز به صیغه ی"اول شخص جمع" دست پیدا نکرده ام مهم اینست که کسی که با من به ضمیر اول شخص جمع دست پیدا میکند، اول ترین شخصِ تمامِ "جمع ها" میشود!

بعلــــــــــــــــــــــــــــــــــــه...ما اینیم دیگه



نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 12:20 http://www.begosib.blogfa.com

سلام دیشب تو شهر ما یه عالمه بارون اومد
این قدر هوا خوب بود که میشد تک نفره هم لذت برد

بله دقیقا منم میگم تک نفره هم میشه از این هوا لذت برد!...

سارا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 05:52 http://elaheyeeshghemani.blogfa.com

وا چه حرفا چه چیزا
ما که دو نفریما شاید یکی دو مرتبه تو این هوا بیرون رفته باشیم
شوشو من که مثه گربه از خیس شدن بیزاره بچم سرما میخوره
خودم مثه شیر تو بارون راه میرم چه جوووور کلی هم لذتشو میبرم
البته اگه از توو کفشم اب نره تووووووووو

ای بابا...خب بازم خوبه شما از بارون لذت خودتو می بری!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.