اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

افسرده

اینطوری که پیداس توی جمع چند نفره ی من با رفقا فقط من آهنگای غمگین گوش میدم!

بقیه همه شاد می پسندن!!

بعد تازه به منم میگن اینا چیه گوش میدی ؟! افسرده میشی...!

البته بنده توی جمع رفقا اینقد شوخی میکنم که کلا کسی شک نمیکنه!

نه اصن من از شما می پرسم

بنده درسته که دائم الهندزفری( مثل دائم الوضو(!)) هستم ولی خب تریپ افسرده نمیگیرم!

فوقش وقتی خونه هستم

توی اتاق خودم

چراغارو خاموش میکنم

میرم میشینم رو تخت

به دیوار تکیه میدم

هندزفری هم تو گوشمه و آهنگای همیشگی رو گوش میدم

شایدم شایداااا گاهی حالا ی چندتا قطره اشکم ریختیم

شما بگین به من میگن افســـــــــــــــــــــــرده!!

ن باوا...من که فکر نمیکنم

البته طبق شواهد علمی مشخص شده کسی که مث بنده زندگی میکنه دوران جوانی رو رد نمیکنه! یعنی کلا به میانسالی نمی رسه! بلکه در عنفوان جوانی دار فانی را بدرود میگوید!

مثلا خودم طبق آخرین تحقیقاتی که برای بدست آوردن میانگین روزهای باقیمانده ی عمرم انجام دادم نمیدونم چرا همش به ی عدد منفی می رسم!! هه...فکر کنم یعنی تا حالا با این روند زندگی من باید مرده باشم!و الان اشتباهی زنده موندم!




پ.ن1=نمدونم چطو شده ی چندوقتیه حال ندارم صاف وایسم!یهنی حتما باید به دیوار تکیه بدم...به نظر شما میشه آدم توسن19سالگی پیر بشه...داریم مَردم داریــــــــــــــــــــــــم؟؟؟


پ.ن2=موقع بارون رفتم توی بالکن خونمون زیر بارون...ب قول محسن یگانه :ی جوری گریه میکردم که بارون بینشون گم بود!

اصن یَکـــــــــــ حالی داد...

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 02:25 http://elaheyeeshghemani.blogfa.com

با پی نوشتایی که نوشتی فهمیدم افسرده ایی
داریم مردم آره داریم افسرده به کسی میگن که آهنگ غمگین گوش میده
یه حالی داره
به دیوارم تکیه میده

فانتالیزا دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 23:50 http://fantaliza.blogfa.com

آره دیگه خدایی اینا علامات افسردگیه!

مسعود دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 22:03

تا یادم نرفته : قالب جدید وبت مبارک، خیلی قشنگ تر از قبلیه...

منم اینقدر شوخی میکنم که کسی حتی فکر نمیکنه غمی چیزی دارم ...
اون قطره های اشک هم خودشون یکدفه میان ... خبر نمیکنن...!
دیدمه تو 24 سالگی پیر باشه ولی 19 رو هنوز ندیدمه...

ممنون که اومدین...با وجود غم و غصه پیری هیچ محدوده ی سنی نمی شناسه...
والا...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.