اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

یه شعر یواشکی!

تنها که می شوم

گاه  موهایم را می بافم

و در آینه

به چشمانم خیره می شوم

گاه لباس هایم را بو می کشم

و عطر تنهاییم را

تا ژرفای ریه ام

فرو می کشم

لحظه های تنهاییم هم

مثل همیشه

خیلی ساده

پاورچین می گذرند

و باز هم

من می مانم و این من تنها...



 این شعرمو توی وبی که شعرامو میذارم نذاشتم بهتر دیدم اینجا بذارمش...



نتایج کنکور

بالاخره نتایج کنکورم زدن و من بیشتر به گندی که به کنکورم زدم واقف شدم  وبه این قضیه اشراف کامل پیداکردم

یعنی الان که فکر می کنم می بینم چقدر دلم میخواد مغزم رو با قاشق در بیارم و معصومانه بهش نگاه کنم ، 

گاهی هم که از فرط فکر کردن به رشته های آبکی دانشگاه قلبم به درد میاد دلم می خواد قلبم رو با چنگال دربیارم وبه سیخ بکشم

گاهی هم میگم نه! چطوره خودمو یه جوری بزنم به دیوار که با کاردکم نشه جمعش کرد...

ولی فایده ای نداره من با این رتبه ی nرقمی همون یه رشته ای در حد " آبیاری گیاهان زیر دریایی " میارم

به هر حال من الان تو آمپاسم اونم نه آمپاسا " آمپــــــــــــــــــــــــــــاســـــــــــ"

من میگم کنکور سخته - غوله بگو خبــــــــ الکی هم لغوز نخونین و شعار ندین!!




پ.ن= این آخری که نوشتم واسه اروح و اجنه ی سرگردان توی وبم بود آخه کی میاد اینجا که اینا رو بخونه!!


التماس دعا

سلام

اینجا هم که گنجیشک پر نمیزنه!

تاحداقل یه التماس دعا بگیم دلمون خوش باشه یکی میاد اینجا میبینه دعامون میکنه! تو این شبای قدر!!

بازم گلی به جمال بلاگفا که هرچندوقت یه بار کمِ کمش یه نظر تبلیغاتی میدن آدم میفهمه یکی میاد تو وبش واسه دلخوشیش...

نه ....مثل اینکه تنهایی ما به دنیای مجازی هم نفوذ کرده شدیـــــــــــد...

بی خیال...چه میشه کرد...

حالا اگه یکی یه روزی راهشو گم کرد و اشتباهی افتاد تو اتاق تار عنکبوت بسته ی وب من وشاید سیاه نوشته های منو خوند یادش باشه من شدیــــــــــــــــــــــــداً التماس دعا دارم مخصوصا تو این شبای ماه رمضون...

منِ جامانده بسی محتاجم...

راستی ایشالا طاعات وعبادات همه قبول درگاه حق قرار بگیره...

یا علی